CALENDARUL ÎNSCRIERILOR ÎN CREȘE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2018-2019

 Actele necesare pentru dosarul de înscriere în creșe:

  1. cerere tip (se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau se descarcă  de aici);
  2. certificatul de naștere al copilului în copie;
  3. actele de identitate ale părinților/reprezentanților legali, și după caz, copie a hotărârii/sentinței de plasament sau a sentinței de încredințare în vederea adopției – în copie;
  4. adeverință cu veniturile brute realizate de către părinți/reprezențanti legali în ultimele 6 luni;
  5. adeverință de la medicul de familie care atestă că este clinic sănătos copilul;
  6. fișa de imunizare întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății cu privire la intrarea copilului in colectivitate;
  7. dosar plic;

14.05.2018- 25.05.2018 – Preluarea dosarelor la sediul fiecărei creșe, de către coordonatorul de personal al creșei.

29.05.2018- 31.05.2018 – Evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri.

31.05.2018 – afișarea listelor cu copiii admiși la sediul fiecărei creșe.

La momentul intrării copiilor în colectivitate, dosarele vor fi completate cu următoarele acte:

  1. Adeverință de la medicul de familie/aviz epidemiologic pentru intrarea copilului în colectivitate;
  2. Contractul, privind furnizarea de servicii, încheiat între părinte/reprezentant legal al copilului și conducerea unității; (formularul se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau descarcă de aici)
  3. Formularul privind istoricul stării de sănătate a copilului, de la naștere până la intrarea in colectivitate (formularul se ridică de la coordonatorul de personal al creșei sau descarcă de aici).

Contact:

  • Creșa nr. 4: 0738.978.279
  • Creșa nr. 5: 0751.232.527

Totodată aducem la cunoștința publicului că începând cu luna aprilie anul curent hrana pentru copii este preparata de către personalul creșelor, existând meniuri zilnice care vor fi aduse la cunoștința părinților. Conform dispozițiilor legale părinții sunt obligați să suporte o parte din costurile hranei copiilor.

3 păreri la “CALENDARUL ÎNSCRIERILOR ÎN CREȘE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2018-2019

  1. Buna ziua,

    Daca sunt PFA si am avut activitatea suspendata pana in 15 mai, pt a beneficia de indemnizatia pt cresterea copilului, ce adeverinta cu veniturile brute ar trebui sa mai aduc? Este suficienta doar cea a sotului? Si dosarele unde se depun? La SPAS Turda sau direct la sediul cresei?
    Multumesc

    • Imi cer scuze, acum am vazut ca este precizat ca preluarea dosarelor se face la sediul cresei. Ramane asadar doar intrebarea referitoare la adeverinta de venit.
      Multumesc

      • Buna ziua,

        Pentru dumneavoastra aveti nevoie de o adeverinta de la ANAF (in adeverinta vor aparea date despre suspendarea activitatii si cu privire la reluarea acesteia), iar daca a fost emisa aduceti si decizia de impunere pentru anul acesta. La actele dumneavoastra se adauga si adeverinta de venit a sotului.

        Oficiul juridic SPAS Turda

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *